.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعویق یک ماهه لیگ برتر فوتسال کشور
شمال نيوز: عضو هیئت رئیسه کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از تعویق یک ماهه لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور خبر داد.
به گزارش شمال نيوز، سعید نجاریان امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: بر اساس برنامه قبلی فدراسیون قرار بود فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور از 15 مرداد برگزار شود که با برگزاری جلسه این مسابقات به تعویق افتاد.

وی با اشاره به درخواست مسئولان و مدیران باشگاه‌ها بر تعویق لیگ برتر فوتسال افزود: فدراسیون نیز به جمع‌بندی لازم رسید و این مسابقات با یک ماه تاخیر برگزار می‌شود.

عضو هیئت رئیسه کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به تشکیل جلسه با حضور اعضای هیئت رئیسه 15 شهریور آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور به باشگاه‌ها اعلام شد.

وی اذعان داشت: با توجه به زمان و فرصت کافی به تیم‌ها، مدیران و کادر فنی با برنامه‌ریزی بهتر می‌تواند در جذب بازیکنان و همچنین با انجام تمرینات خوب با آمادگی بیشتری راهی لیگ شوند.

نجاریان از حضور 14 تیم در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور خبر داد و تصریح کرد: راه ساری همچون سال‌های گذشته به عنوان تنها نماینده فوتسال شمال کشور در این مسابقات حضور دارد.

وی که مدیر عاملی باشگاه راه ساری را نیز در بر عهده دارد درباره وضعیت تیمش راه ساری اظهار داشت: تیم راه ساری از جوان‌ترین تیم‌های فعال در لیگ فوتسال کشور است که هدف مدیریت باشگاه جوان‌گرایی و بهادادن به بازیکنان جوان و بومی است.

نجاریان در پایان با اشاره به حفظ اسکلت تیم راه ساری افزود: با توجه به سیاست باشگاه و همچنین مشکلات مالی و توجه به بازیکنان بومی 70 تا 80 درصد ترکیب تیم و کادر فنی حفظ می‌شوند.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.